V souladu s otevřeným přístupem zastupitelstva obce k veřejnosti Zeptejte se na cokoli co Vás zajímá, co byste chtěli vysvětlit. Zeptejte se na to, o čem diskutujete se svými kamarády u piva.
Toto diskusní fórum je určeno především občanům Podolí k otázkám a tématům souvisejícím s životem v Podolí.
Aktuální informace naleznete na stránce "Informace občanům"
Vyhrazujeme si právo neodpovídat a smazat příspěvky hraničící s vulgaritou, s dotazy a napadáním soukromí osob, či osobními útoky.
Slušností a základním etickým pravidlem je příspěvky podepsat. Na nepodepsané příspěvky, či příspěvky podepsané nereálným jménem, nebude reagováno a mohou být administrátorem smazány.
Rádi odpovíme na všechny věcné dotazy a argumenty.
Děkujeme za vaše příspěvky.
Nová zástavba přinesla nové problémy.
1. Nedodržování povolené rychlosti v obytné zóně.
2. Venčení psů u plotů, chodníků a neuklízení po nich.
3. Nepořádek ( hlavně v uličce mezi domy ).
Co s tím mohou občané a zastupitelé dělat?
Děkuji za odpověď.
Regina Onderková
Proč se neaktualizuje historie obce? Proč v části Historie - Vrchnost a poddaní není uvedeno jméno současného starosty, i když na tuto skutečnost bylo dříve upozorněno?
Dobrý den pane starosto, těšíme se na besedu s Vámi. Obchdní akademie na Kociánce třída 3T2
Dobrý den, pane starosto!
Těšíme se na zítřejší besedu s Vámi.
3.T2 Obchodní akademie.
Dobrý den, pane starosto!
Těšíme se na zítřejší besedu s Vámi.
S pozdravem 3.T2
Pane starosto, těšíme se na zítřejší besedu s Vámi. 3T2 Obchodní Akadmie Kociánka
Dobrý den pane starosto, těšíme na zítřejší besedu s Vámi.
Děkuji řediteli Vivo Conection panu Michalu Uhrovi za příspěvek a vysvětlení. V návaznosti na naši vzájemnou komunikaci byl zveřejněn dne 8.2. můj příspěvek v Aktualitách pod názvem "Kabelová televize - změny plateb", který popisuje a vysvětluje totéž co dnes pan ředitel.
Za sebe mohu jen potvrdit, že jednání s panem ředitelem i společností Vivo C. jsou ve velice seriózní rovině.
Právě proto, že nájemní smlouva na pronájem rozvodu kabelové televize Vivo C. byla zastupitelstvem obce schválena 20.12. vznikly tyto problémy s platbami, o kterém Vivo nevědělo a my jsme neměli povědomí o nutnosti je řešit, protože předání provozování kabelové televize bylo záležitostí starého a nového provozovatele. V momentě zjištění problémů s platbami do záležitosti obec vstoupila a byla iniciátorem nápravy stavu, který popisuje pan ředitel zde a já v aktualitách a v této chvíli mohu garantovat to, že Vaše platby zaplacené starému provozovateli budou převedeny provozovateli novému.
Přesto však uzavření smlouvy je individuální záležitostí uživatele a provozovatele. Pokud v souvislosti s platbami chcete mít nulové pochybnosti, vyžádejte si potvrzení o úhradě od provozovatele.
Vážení uživatelé kabelové televize v obci Podolí,
dnes jsem se dozvěděl o příspěku p. M. Hnilicové a tak si myslím, že by bylo vhodné na tento příspěvek zareagovat.
V podstatě má "problém" dvě roviny:
1)Předchozí poskytovatel vybral peníze od uživatelů za první kvartál 2012 již v měsíci prosinci.
2)Námi zaslaný patební kalendář.
Skutečný problém je pouze bod číslo jedna. Protože jsme o této situaci nebyli včas infomováni (tento fakt jsme zjistli až při předávání smluv pro občany obecnímu úřadu) nebylo již možné této situaci zabránit. Lidé kteří zaplatili první kvartál společnosti ELTRIS s.r.o. přes SIPO mají aktuálně zdvojenou platbu za měsíc únor , tento problém se týká i lidí kteří provedli platbu do konce roku 2012. Tyto zdvojené platby budou v měsící březnu prostřednictvím obecního úřadu vráceny. Platby za služby (přes SIPO) budou v měsíci březnu zrušeny a znovu obnoveny v měsíci dubnu, tímto počet plateb uvedeme do pořádku. Platby zaslané společnosti ELTRIS budou zaslané zpět na náš účet.
V žádném případě nebudou platby vymáhány po vás uživatelích. Vzhledem k faktu, že máme v obci Podolí dlouhodobé plány včetně výstavby nových kabelových rozvodů, nemáme v žádném případě nekalé úmysly které jsou uvedeny v příspěvku p. Hnlicové (na druhé straně tento příspěvek chápu, protože opatrnost je vždy na místě).
V případě, že se vyskytne nějaká nesrovnalost prosím kontaktujte přímo mne. S pozdravem Uher Michal.
Tel: 777 609 238
e-mail: michal.uher@vivo.cz
Dobrý den všem, kteří se kdy dotazovali na kontejnery na papír.
V naší obci jsou 3 způsoby jak se mohou občané zbavovat papíru (popřípadě lepenky).
1. velkoobjemový kontejner ve sběrném dvoře
2. velkoobjemový kontejner přistavován 1 x za měsíc před školu
3. modré kontejnery 1100 l před garážemi na cestě k bývalému zdravotnímu středisku (dnes sídlo CRA BUBLINKY)