V souladu s otevřeným přístupem zastupitelstva obce k veřejnosti Zeptejte se na cokoli co Vás zajímá, co byste chtěli vysvětlit. Zeptejte se na to, o čem diskutujete se svými kamarády u piva.
Toto diskusní fórum je určeno především občanům Podolí k otázkám a tématům souvisejícím s životem v Podolí.
Aktuální informace naleznete na stránce "Informace občanům"
Vyhrazujeme si právo neodpovídat a smazat příspěvky hraničící s vulgaritou, s dotazy a napadáním soukromí osob, či osobními útoky.
Slušností a základním etickým pravidlem je příspěvky podepsat. Na nepodepsané příspěvky, či příspěvky podepsané nereálným jménem, nebude reagováno a mohou být administrátorem smazány.
Rádi odpovíme na všechny věcné dotazy a argumenty.
Děkujeme za vaše příspěvky.
Vážení občané,
omlouváme se Vám všem a zejména těm, kteří vážili cestu s odpadky do sběrného dvora dnes na Silvestra.
Bohužel opomenutím se stalo, že informace o jeho zavření dne 31.12.2011 nebyla zveřejněna na webových stránkách obce ani ve zpravodaji. Avšak tato informace byla hlášena v místním rozhlase již od 22. prosince.
Ještě jednou se omlouváme.
Smlouvu, kterou nám obec zaslala k podpisu,doporučuji občanům nepodepisovat. Již při běžném předčtení není v pořádku, že je zaslána 25.1 a splatnost první splátky je 10.1- nedodržení je sankcionováno-navíc máme zaplaceno na první kvartál předchozí firmě.Na osobní dotaz mi pan starosta vysvětlil, že si to máme vyřídit sami , a že se nemusím ničeho bát, firma si převod vyřeší mezi sebou já mám platit od dubna.V době, kdy každou chvíli v mediích vidím,,jak jsou,lidé exekuováni kvůli stokoruně, právě na podkladě podpisu smlouvy,kterou pořádně nečetli, tak mi slovo starosty nestačí a připadá mi to ze strany obce neseriozní a nedotažené do konce.Já si samozřejmě s firmou,kterou jsem si nevybrala promluvím a vyřídím si korektní smlouvu,Jen doufám,že nakonec nebudu muset přejít na satelit. Michaela Hnilicová/Vojtíšková/
Dobrý den, tahle otázka tu už padla několikrát, bohužel ale nikde nevidím odpověď. Chci se zeptat, zda existuje nějaký pádný důvod, proč nejsou v obci kontejnery na papír. Nedalo by se s tím něco dělat? Děkuji za odpověď. Barbora Třísková
Dobrý den všem, kteří se kdy dotazovali na kontejnery na papír.
V naší obci jsou 3 způsoby jak se mohou občané zbavovat papíru (popřípadě lepenky).
1. velkoobjemový kontejner ve sběrném dvoře
2. velkoobjemový kontejner přistavován 1 x za měsíc před školu
3. modré kontejnery 1100 l před garážemi na cestě k bývalému zdravotnímu středisku (dnes sídlo CRA BUBLINKY)
Vážení uživatelé kabelové televize v obci Podolí,
dnes jsem se dozvěděl o příspěku p. M. Hnilicové a tak si myslím, že by bylo vhodné na tento příspěvek zareagovat.
V podstatě má "problém" dvě roviny:
1)Předchozí poskytovatel vybral peníze od uživatelů za první kvartál 2012 již v měsíci prosinci.
2)Námi zaslaný patební kalendář.
Skutečný problém je pouze bod číslo jedna. Protože jsme o této situaci nebyli včas infomováni (tento fakt jsme zjistli až při předávání smluv pro občany obecnímu úřadu) nebylo již možné této situaci zabránit. Lidé kteří zaplatili první kvartál společnosti ELTRIS s.r.o. přes SIPO mají aktuálně zdvojenou platbu za měsíc únor , tento problém se týká i lidí kteří provedli platbu do konce roku 2012. Tyto zdvojené platby budou v měsící březnu prostřednictvím obecního úřadu vráceny. Platby za služby (přes SIPO) budou v měsíci březnu zrušeny a znovu obnoveny v měsíci dubnu, tímto počet plateb uvedeme do pořádku. Platby zaslané společnosti ELTRIS budou zaslané zpět na náš účet.
V žádném případě nebudou platby vymáhány po vás uživatelích. Vzhledem k faktu, že máme v obci Podolí dlouhodobé plány včetně výstavby nových kabelových rozvodů, nemáme v žádném případě nekalé úmysly které jsou uvedeny v příspěvku p. Hnlicové (na druhé straně tento příspěvek chápu, protože opatrnost je vždy na místě).
V případě, že se vyskytne nějaká nesrovnalost prosím kontaktujte přímo mne. S pozdravem Uher Michal.
Tel: 777 609 238
e-mail: michal.uher@vivo.cz
Děkuji řediteli Vivo Conection panu Michalu Uhrovi za příspěvek a vysvětlení. V návaznosti na naši vzájemnou komunikaci byl zveřejněn dne 8.2. můj příspěvek v Aktualitách pod názvem "Kabelová televize - změny plateb", který popisuje a vysvětluje totéž co dnes pan ředitel.
Za sebe mohu jen potvrdit, že jednání s panem ředitelem i společností Vivo C. jsou ve velice seriózní rovině.
Právě proto, že nájemní smlouva na pronájem rozvodu kabelové televize Vivo C. byla zastupitelstvem obce schválena 20.12. vznikly tyto problémy s platbami, o kterém Vivo nevědělo a my jsme neměli povědomí o nutnosti je řešit, protože předání provozování kabelové televize bylo záležitostí starého a nového provozovatele. V momentě zjištění problémů s platbami do záležitosti obec vstoupila a byla iniciátorem nápravy stavu, který popisuje pan ředitel zde a já v aktualitách a v této chvíli mohu garantovat to, že Vaše platby zaplacené starému provozovateli budou převedeny provozovateli novému.
Přesto však uzavření smlouvy je individuální záležitostí uživatele a provozovatele. Pokud v souvislosti s platbami chcete mít nulové pochybnosti, vyžádejte si potvrzení o úhradě od provozovatele.
Dobrý den pane starosto, těšíme na zítřejší besedu s Vámi.
Pane starosto, těšíme se na zítřejší besedu s Vámi. 3T2 Obchodní Akadmie Kociánka
Dobrý den, pane starosto!
Těšíme se na zítřejší besedu s Vámi.
S pozdravem 3.T2
Dobrý den, pane starosto!
Těšíme se na zítřejší besedu s Vámi.
3.T2 Obchodní akademie.