Datum konání: 25. 12. 2020
Dobrý den,
já Ševčík Zdeněk, prodejce ryb, který měl dne 23.12.2020 prodávat ryby ve vaší obci, se tímto zdvořile omlouvám případným občanům, že do vaší obce pojízdná prodejna nepřijela. Důvodem byl doprodej v předešlých obcích, kde dorazilo daleko více zájemců nežli tomu bylo v minulých letech a to asi z důvodů epidemie COVID, kdy se lidé zdržovali více doma než v předchozích letech.
Pokud by snad někdo z občanů na toto upozornil na obecním úřadě, sdělte prosím moji omluvu, jelikož i na příští léta chceme vaši obec touto cestou ryby z Pohořelic ve vaší obci občanům nabídnout.
Přeji Vám i vašim občanům hodně zdraví do nového roku 2021.
S pozdravem
Ševčík Zdeněk
Oznamujeme občanům, že úřední hodiny na OÚ Podolí jsou z důvodu dovolené zrušeny ve dnech 23.12.;28.12. a 30.12.2020.
Oznamujeme občanům, že v období vánočních svátků bude sběrný dvůr v obci Podolí uzavřen pouze 26.12.2020.
Svoz popelnic proběhne v běžných termínech - nijak se nemění.
Datum konání: 17. 12. 2020 - 31. 12. 2020
Vážení občané!
Každoročně během adventu pořádáme benefiční koncert, ze kterého celý výtěžek putuje do domova LILA Otnice. V letošním roce, z důvodů platných omezení, pro ně místo koncertu pořádáme
veřejnou sbírku Podolský anděl.
Dobrovolníci zazvoní u vašich dveří s pokladničkou ve dnech 19. a 20 prosince během dopoledne. Při této příležitosti jsme si pro vás ještě připravili malou pozornost. Můžete se tak s chutí zaposlouchat do nového CD Podolského chrámového sboru a alespoň takto zavzpomínat na koncerty z minulých let.
Děkujeme za vaší trvalou podporu a dary, které je možné zasílat na transparentní účet 237 036 191/0600. Výtěžek sbírky bude použit na nákup rehabilitačních a kompenzačních pomůcek pro děti.
Datum konání: 21. 12. 2020 - 3. 1. 2021
Ředitelství školy oznamuje:
Základní škola a školní družina
Na základě usnesení vlády ČR - v pondělí 21. a úterý 22. prosince volné dny (bez distanční nebo jiné výuky).
Dále následují vánoční prázdniny od 23.12.2020 do 3.1.2021.
Vyučování začne 4.1.2021
Školní jídelna - z důvodu karantény uzavřena do 18.12.2020
V pondělí 21. a úterý 22. prosince vaření stravy pro děti a zaměstnance MŠ.
Důchodcům je zajištěna strava z jiné provozovny.
Mateřská škola - opětovné otevření provozu v pondělí 21. a úterý 22. prosince, abychom poskytli dětem a rodičům možnost docházky do mateřské školy.
Provoz MŠ byl uzavřen na nejkratší možnou dobu a kroky konzultovány s hygienickou stanicí.
Dále následuje (každoročně běžné) uzavření provozu mateřské školy po dobu vánočních prázdnin od 23.12.2020 do 3.1.2021.
Provoz po prázdninách otevřen od 4.1.2021.
Vzhledem k šířící se panice a dezinformacím upřesňuji:
V celé organizaci jsme doposud měli a máme pouze JEDNU zaměstnankyni pozitivně testovanou na covid v minulém týdnu, všechny ostatní testy dalších zaměstnanců jsou NEGATIVNÍ.
Přestože testovaní byli v kontaktu, díky nastaveným opatřením a jejich zodpovědnému dodržování, nedošlo k šíření nemoci uvnitř organizace.
V souvislosti s právě zachycenými dezinformacemi prosím všechny, kdo mají případné otázky týkající se ZŠ a MŠ Podolí, aby je VŽDY směřovali ke kompetentním osobám - zaměstnancům ZŠ a MŠ Podolí, nejlépe přímo paní ředitelce.
Telefon i e-mail jsou k dohledání na stránkách školy. Děkuji za pochopení.
Za všechny zaměstnance přeji dětem, rodičům a přátelům školy krásné prožití vánočních svátků a všechno nejlepší do roku 2021.
Mgr. Jana Pytelová, ředitelka školy
Datum konání: 14. 12. 2020
Ředitelství školy oznamuje:
Z provozních důvodů je od pondělí 14. 12. do odvolání uzavřena školní jídelna, proto nebudou dětem ZŠ vydávány obědy. Dejte prosím dětem do školy místo oběda druhou svačinu.
Z provozních důvodů jsou od pondělí 14. 12. do odvolání uzavřeny všechny třídy MŠ.
Děkujeme za pochopení.
Pracoviště Finančního úřadu pro Jihomoravský kraj budou až do konce roku pro veřejnost přístupná v omezeném provozu. Provoz podatelen a pokladny (ÚzP Brno I, Příkop 25) bude omezen pouze na pondělí a středu od 8:00 do 13:00 hodin.
Posledním dnem pro příjem plateb v pokladně finančního úřadu je středa 16. 12. 2020 do 13.00 hodin. Ve dnech, kdy bude pokladna uzavřena, lze daňové povinnosti i nadále hradit bezhotovostním převodem z bankovního účtu nebo poštovní poukázkou prostřednictvím České pošty. Pokladna bude znovu otevřena dne 6. 1. 2021.
16.12. |
středa |
Úřední hodiny 8.00 – 13.00 Poslední den pro příjem plateb v hotovosti |
21.12 |
pondělí |
Úřední hodiny 8.00 – 13.00 |
23.12. |
středa |
Úřední hodiny 8.00 – 13.00 |
28.12. |
pondělí |
Úřední hodiny 8.00 – 13.00 |
30.12. |
středa |
Úřední hodiny 8.00 – 13.00 |
Pracoviště v tzv. „optimalizovaném režimu 2+2“ budou konce roku 2020 zcela uzavřena. V našem kraji se jedná o pracoviště v Bučovicích, Mikulově, Slavkově u Brna a v Moravském Krumlově.
Na informační linku Finanční správy 225 092 392 můžete volat i v posledním prosincovém týdnu, ve dnech 28. 12. – 31. 12. v čase 8.00 – 13.00hodin.
Veřejnosti doporučujeme, aby na minimum omezila osobní návštěvu na úřadu a ke komunikaci se správcem daně využívala zejména elektronické formy komunikace. Telefonní a e-mailové spojení nalezne veřejnost na stránce finančního úřadu.